#14669

سلام آقا فرید عزیز.امیدوارم خوب باشید.

اولا خوشحالم که پیشرفت دارید می کنید و همچی خوب هست.

من یک توضیح راجب هدفی که دارید خدمت شما می دهم تا بتونید به نتیجه مناسب برسید.

برای طراحی یک قالب وردپرس نیاز به یک سری مراحل رو دارید.

۱)توانایی طراحی توی فتوشاپ برای صفحات مختلف
که خب اگر مفاهیم طراحی ui و ux‌ رو بدونید برای طراحی صفحات جذاب تر بیشتر کمکتون میکنه

۲)توانایی تبدیل قالب طراحی شده به زبان html و css و java script
که خب شما باید مفاهیم کامل طراحی سمت کاربر رو بدونید تا بتونید یه سایت جذاب سمت کاربر که هم روی موبایل و هم روی دسکتاپ درست نمایش داده بشه و در مروگر های مختلف درست لود بشه.

۳)تبدیل قالب طراحی شده در مرحله دوم به قالب سازگار با وردپرس
برای این قسمت نیاز هست که شما هم php و mysql و ساختار طراحی قالب وردپرس رو کامل بدونید.

درکل اگر بخواهید خوب طراحی کنید و یک قالب فوق العاده طراحی کنید باید بتونید یک سایت با همون قالبی که توی ذهنتون هست طراحی کنید.

الان شما دارید دوره php و mysql و همینطور دوره html5 و css۳ رو میگذرونید.

بهترین کاری که میتونید بکنید که در پایان این دو دوره، یک طراحی توی فتوشاپ انجام بدید و بعد سعی کنید اون طراحی رو برای وب سایت خودتون کامل کد نویسی کنید.

اگر بتونید این کار رو کامل انجام بدید عملا میمونه فقط مفاهیم طراحی قالب وردپرس.

تمامی تنظیماتی که ذخیره میکنید توی قالب باید توی دیتابیس ذخیره بشه به همین دلیل نیاز به mysql هست و وردپرس هم با زبان php طراحی شده که شما باید این رو هم خوب بلد باشید

اگر بخواهیم دقیقتر بگم ،تمام کسانیکه طراحی قالب وردپرس رو کامل انجام میدن.به تنهایی توانایی کد نویسی کامل یک وب سایت رو دارن و مفاهیم پیاده سازی هر قسمت رو میدونن.وردپرس فقط به شما کمک میکنه که سری موارد طراحی سایت مثل بخش کاربران رو پیاده سازی نکنید و سریعتر سایت رو به مشتری تحویل بدید.

دلیل دیگه که نیاز هست این موارد و مفاهیم رو بلد باشید این هست که شما وقتی یک قالب رو طراحی میکنید ممکنه اون قالب یک سری قابلیت های خاص داشته باشه که با پلاگینن نتونید پیاده سازی کنید پس باید به عنوان طراحی قالب وردپرس بتونید تمامی این موارد رو داخل سایت پیاده سازی کنید.

شما هر قالب وردپرسی رو هم میتونید برای سیستم دستنویس خودتون پیاده سازی کنید. شاید یه خورده کند پیش برید اما کدنویسی زمان نیاز داره و خب تکرار هر بخش بیشتر بهتون کمک میکنه تا به هدفتون نزدیک بشید.

یک پیشنهاد هم دارم چند نمونه قالب توی فوتوشاپ طراحی و به اشتراک بگذارید تا بتونیم به لحاظ طراحی روش اگر نیاز بود پیشنهاداتی بدم.

من تلاش کردم کامل خدمت شما توضیح بدم، باز اگر سوالی باشد در خدمت شما هستم.

2 کاربر که از نویسنده این موضوع تشکر کرده اند.